Останній дзвіночок. Фінальний вішлист до Форуму

До цьогорічного Форуму видавців я готувалася ретельно: подивилася на стос недочитаних з Арсеналу та літа книжок, озвучила кілька урочистих обіцянок (вони записані в кінці списочку), склала три вішлисти за принципом “Мінімальний мінімум!”. Один я вже публікувала, другий зараз буде тут, третій – офтопний, тож здобутки з нього хіба що в результатах покажу.

Порівняна скромність вішлистів пояснюються не лише моїми титанічними зусиллями та ремонтом, що непристойно затягнувся. Виявилося, що я так старанно видивлялася новинки після Арсеналу, що частина видань “До Форуму” для мене такими не є. А найголовнішу мою перекладну книжку сезону я вже й прочитала, обговорила, написала про неї – так, це все про “Руїни бога“.

А от головну українську новинку планую купити-таки у Львові. Минулого року цей почесне авансове звання отримало “Забуття” Тані Малярчук, цьогоріч – інше видання від ВСЛ.

ohayni_propusu_0

Альтернативна історія? Вільгельм Габсбург? Одружений Вільгельм Габсбург? Та тут можна бігати стелею навіть без урахування, що це новий та давноочікуваний роман Наталки Сняданко (є!).

velyka_magija_0_0

До речі, про ВСЛ. Кілька відгуків знайомих переконали мене подивитися в бік творчо-мотиваційної книжки – жанру абсолютно незнайомого та… З поганою репутацією в середині моєї голови, скажімо так. Сподіваюся, що Елізабет Гілберт буде приємно читати – а це вже великий плюс.

Якщо вже говорити про вагоміший нонфікшн, то тут у мене нетрадиційно великі плани.

21273152_1403401466375828_2900693550726229292_o

Ще одна книжка Ірини Ігнатенко – раз.

21317645_10214534981067121_5999265358543021308_n

Ще одна книжка Оксани Кісь – два (також є).

7081cca2f9cd0c06f2cce9e93d01dda9_XL

Неочікувана (ну, пропустила я цю книжку до Арсеналу) побутова історія на живому матеріалі – це три.

muzychka

І “Смолоскипівські” мемуари, парні до “Вижити значить перемогти”.

Після серйозного читання майже все інше бажане – порівняно легке. Порівняно, бо, наприклад, українські видавці підхопилися робити “проблемні” дитячі та підліткові книжки. Не лише перекладні, що особливо цінно.

mene-zvaty-Maryam-230x361

Я дуже насторожено ставлюся до прози Надійки Гербіш, але дитяча книжка про біженців, написана письменницею, для якої проблема біженства є предметом академічного інтересу. Мабуть, ризикну. Заразом дякую Вівату за нестандартну, але болюче актуальну для України з власних причин тему.

z_6972_sol_dlya_morya_obl1-230x332

Це теж Віват, цього разу про групи самогубства. Але тут в анотації привабили не “кити”, а обіцянка розказати про позакурортне буття курортного містечка. Люблю таке, мені такого у “Вітрі з-під сонця” не доклали.

21078443_1955973091284355_2696193540861587490_n

Щодо новинки від Урбіно, то тут я трохи не впевнена. Йоанна Яґелло пише класні підліткові книжки, але в цьому випадку про-хлоп’яче спрямування звучить трохи бентежно, переживаю за маму головного героя.

717547_1_original

І про Нівен теж пишуть, що вона про непростих підлітків.

Ну і ще трішечки всякого.

Доросле та підліткове від Академії.

Mahda_i_viter

Дитяча книжечка від однієї з улюблених художниць – це мастхев та потенційно любов (і цю маю).

gus1

Абетка в Гусях – це щонайменш прикольно.

Galianova_obkl_2017_tytuL

Сучукрліт про авторку, вигадки якої справджуються, – це доволі банально, але тема відповідальності творчої людини перед соціумом – етично багата й наворотити там можна всякого.

dveri1

Ще один британський трилер про подружнє життя? А давайте.

z6659_gilli_gopkins_obl

Дитяча класика? А давайте-2. Петерсен я не читала (бо трохи побоююся, кажуть, вона безжальна до героїв авторка), але треба ж колись починати.

z6919_kot_ubiyca_obl

Ну, і щоденник Таффі – це справді дуже весело, хоча перші дві книжки з цієї серії я вже читала.

А, і ще майже не офтоп, бо я точно писатиму про це книжку.

robot1

Графічний роман про роботесу, яка заблукала у лісі, – це трохи бентежно-2, бо тут загалом легко загубити краї і попрямувати в бік зародження “загадки жіночності”, а автору-чоловіку це зробити ще простіше. Ну, але цікаво страшенно, що ж там вийшло.

Це майже все. Ще спробую повидивлятися цікаве на ятках. А! Про всяк випадок роблю кілька публічних обіцянок:

  • я докладу зусиль, щоби купити на Форумі не більше (а бажано менше) десяти книжок (завжди можна робити закупи після Форуму).
  • я докладу зусиль (уже, власне, місяць докладаю), аби не купувати книжки, написані американськими письменницями та письменниками – бо американська література складає надто велику частку від прочитаного. Мораторій діятиме щонайменш до кінця року. Але радо прийму “американок” як подарунок – не можна ж геть не хитрувати.
  • я постараюся не лінуватися, не лякатися натовпів і відвідати хоча б найцікавіші заходи. Спільні відвідини, дружні поради, чай-кава-обіймашки гаряче вітаються!

PS: фото з сайтів видавництв та ФБ Оксани Кісь.

Залишити відповідь

